واقعا ابراز دوست داشتن انقد سخته؟
حتی وقتی بدونی کسی ک دوسش داری، دوست داره؟
حتی وقتی بدونی با ذوق کردنت خوشحال میشه و از ناراحتیت غصه میخوره؟
حتی وقتی بدونی دلش میخواد تو فقط اونو بغل کنی و دوس نداره کسیو کنارت ببینه؟
حتی وقتی ببینی چقد در مقابلت ضعیفه؟
حتی وقتی همه بدونن اون چقد تو رو دوست داره؟
ینی واقعا اینکه بهش نشون بدی تو هم دوسش داری انقد سخته؟:)
″رایحه″
ولی کارایی که این روزا برند سلین واسه سفیراش کرده>>>>
کاش ادما در هر شرایط همون اندازه قدر عزیزاشون رو می دونستن...
راجب اون پیامتون که آقای رئیسی گفت من به همه خدمت میکنم حتی به مخالفانم، باید بگم که اونا کاری کردن که هیچ کس جرئت مخالفت کردن رو نداشته باشه، اگه راست میگن چرا انتقاد های مردم رو تو تلویزیون پخش نمیکنن؟؟ که بگن تو کشور عالی و بدون انتقاد مردم زندگی میکنیم؟؟
_________
اونا کاری کردن ک کسی جرئت مخالفت نداشته باشه؟ ینی شما واقن حرف های مردم رو نمی شنیدید؟ تو تلویزیون نمی دید؟ ادمایی ک میگفتن ما قبل شهادت رئیسی خیلی باهاشون مخالف بودیم بد و بیراه میگفتیم اما بعد شهادت فهمیدیم اشتباه میکردیم رو ندیدید؟
شهید رئیسی کم مخالف داشت؟ در عین حال کم خدمت کرد به این مملکت؟ تو رو خدا باز کنین چشمتونو
#ناشناس