″رایحه″
صدایی که این روزا باهاش آروم میگیرم.... ولي هرچی داشتیم ازمون زدن.. - علی #یاسینی #انسان
یه روز جات سفت بود کف سینم،
الان
رفتی اونجا ک همه میرن..!
خدایا این همه ما ریدیمتو زندگیمون بس نیست؟
یکمم بقیه برینن تو زندگیشون ما نفس راحت بکشیم ..
خسته شدیم دیگع