″رایحه″
صدایی که این روزا باهاش آروم میگیرم.... ولي هرچی داشتیم ازمون زدن.. - علی #یاسینی #انسان
یه روز جات سفت بود کف سینم،
الان
رفتی اونجا ک همه میرن..!
خدایا این همه ما ریدیمتو زندگیمون بس نیست؟
یکمم بقیه برینن تو زندگیشون ما نفس راحت بکشیم ..
خسته شدیم دیگع
بیا منو از این حال در بیار بیا بگو اشکال نداره زندگیو تا الان خراب کردی تو الان منو داری با هم درستش میکنیم تا تو دوباره اوج بگیری...