کسی که واقعا از ته قلبش دوست داشته باشه هم درکت میکنه، هم میفهمت، هم کنارت میمونه، هم کارایی که دوست نداری رو انجام نمیده، اون همه ی اینارو میدونه؛ حالا ببین کی واقعا دوست داره.
کاش میفهمیدیم چرا دنیا دو نفر را به هم میرساند
و وقتی آن دو از کنار هم بودن لذت میبرند،
جدایشان میکند!
اگه راحت گذاشتم بری به خاطر این نبود که دوست نداشتم،فقط خواستم تو به تمام خواسته هات برسی...