کسی که واقعا از ته قلبش دوست داشته باشه هم درکت میکنه، هم میفهمت، هم کنارت میمونه، هم کارایی که دوست نداری رو انجام نمیده، اون همه ی اینارو میدونه؛ حالا ببین کی واقعا دوست داره.
کاش میفهمیدیم چرا دنیا دو نفر را به هم میرساند
و وقتی آن دو از کنار هم بودن لذت میبرند،
جدایشان میکند!
اگه راحت گذاشتم بری به خاطر این نبود که دوست نداشتم،فقط خواستم تو به تمام خواسته هات برسی...
اونجایی که مرتضی پاشایی میگه:
یکی هست تو قلبم؛که هر شب واسه اون می نویسم و اون خوابه،نمی خوام بدونه واسه اونه که قلب من اینهمه بی تابه...!