اونجایی که مرتضی پاشایی میگه:
یکی هست تو قلبم؛که هر شب واسه اون می نویسم و اون خوابه،نمی خوام بدونه واسه اونه که قلب من اینهمه بی تابه...!
″رایحه″
بی آنکه بخواهم تمام شدی! همان طور که بی آنکه بخواهم؛ تمام من شده بودی...
اصلا نفهمیدم چطور از یه جا به بعد دیگه نبودی،
نه بغلم،
نه تو قلبم!
″رایحه″
اصلا نفهمیدم چطور از یه جا به بعد دیگه نبودی، نه بغلم، نه تو قلبم!
شاید از همونجایی که حرفامو میشنید و درکشون نمیکرد از زندگیم رفت...
هرموقع که خبر مرگمو شنیدی ببخش که بدون خدافظی رفتم ولی یادت باشه بهت گفته بودم حالم خوب نیست:))