هرموقع که خبر مرگمو شنیدی ببخش که بدون خدافظی رفتم ولی یادت باشه بهت گفته بودم حالم خوب نیست:))
خستم
بدنم سنگین شده، میخوام زودتر بخوابم ولی میخوام تا صبح بیدار بمونم. میخوام تنها باشم، ولی میخوام یکی محکم بغلم کنه و تو بغلش گریه کنم.++
میخوام تنهام بذارن، وس کاش پیشم باشن و میخوام نگرانم بشن... کاش بهم بیشتر توجه کنن، اوه نه، کاش نادیدم بگیرن.
یه نفرو دوست داشتن واقعا حس قشنگیه ولی کاش هیچ وقت تجربش نمیکردم چون خیلی دردناکه؛
همه این احساسات ضدونقیض رو با هم دارم؛ انگار درونم به هم پیچ و تاب خورده و داره ذوب میشه...
من هنوزم منتظرم یه بار تو زندگیم باب اسفنجی برام همبرگر درست کنه بعد بچه های الانی از سبک های مختلف موسیقی و نقاشی و ساختمون و... حرف میزنن💔