″رایحه″
بی شعور گفتم تا یه هفته،می خواستم تو این چند روز بزارم نظر بدن
عیشش دیگه کسی نمیگف بیخیال👀💘
″رایحه″
دوست دارم روی سایر بزنم و کل دوستامو گزارش کنم😂کیف میده،فرض کن همه دوستام اخطار دریافت کنن بعد انقدر
عاها راسی اینو یادم رف بگم،
زیاد گزارش کنی و بفهمن ک الکی و بی دلیل بوده خودتو ریپ میکنن((=🌱