″رایحه″
دوست دارم روی سایر بزنم و کل دوستامو گزارش کنم😂کیف میده،فرض کن همه دوستام اخطار دریافت کنن بعد انقدر
عاها راسی اینو یادم رف بگم،
زیاد گزارش کنی و بفهمن ک الکی و بی دلیل بوده خودتو ریپ میکنن((=🌱
دلم تنگ می شود گاهی
برای يک دوستت دارم ساده
دو فنجان قهوه ی داغ
سه روز تعطيلی در زمستان
چهار خنده ی بلند
و پنج انگشت دوست داشتنی
_مصطفی مستور