می دونی چرا باور این که منو تنها گذاشتی برام سخته؟چون تو همیشه اونی بودی که حتی وقتی با بهترین دوستام و خانوادم بحثم میشد کنارم می موندی و مراقبم بودی،بعد الان انتظار داری بتونم باور کنم که منو تنها گذاشتی؟؟
اگه واقعا فکر کردید اوج عصبانیت منو دیدید باید بگم متاسفم چون هنوز ندیدید وقتی پشت خانوادم حرف بزنید چه طوری عصبانی میشم حتی اگه حرفاتونو بعد بدترین بحثم با خانواده بهم بزنید!
می گفتی من همیشه تو سختی ها و آسونی ها کنارتم ولی چرا به اولین مشکل که برخورد کردیم گفتی ما باید راه هامون رو جدا کنیم؟
شاعر میگه"من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی"ولی من فهمیدم و همه بهم گفتن اما فکر کردم که دیگه مثل قدیم نیستی و عوض شدی...
من کاری ندارم به این که الان خیلی ها گارد میگیرن که فلان ولی تا بحال دقت کردین اعضای بی تی اس با هیت هایی که دریافت میکنن چقدر در لحظه ناراحت میشن،این مثال و زدم چون ویدئو هاش هست حالا فرض کنین ما روزانه هزار بار به اطرافیانمون هیت میدیم با این تفاوت که اعضای بی تی اس آرمی هارو دارن که امیدوارشون کنن اما اطرافیان ما شاید فقط مارو داشته باشن!
″رایحه″
خفه شو دل علی،دلبر علی،سرور علی🤍✨
امیدوارم صدات یه جوری شه دیگه نتونی حرف بزنی چ برسه ب اینکه بخونی***