من کاری ندارم به این که الان خیلی ها گارد میگیرن که فلان ولی تا بحال دقت کردین اعضای بی تی اس با هیت هایی که دریافت میکنن چقدر در لحظه ناراحت میشن،این مثال و زدم چون ویدئو هاش هست حالا فرض کنین ما روزانه هزار بار به اطرافیانمون هیت میدیم با این تفاوت که اعضای بی تی اس آرمی هارو دارن که امیدوارشون کنن اما اطرافیان ما شاید فقط مارو داشته باشن!
″رایحه″
خفه شو دل علی،دلبر علی،سرور علی🤍✨
امیدوارم صدات یه جوری شه دیگه نتونی حرف بزنی چ برسه ب اینکه بخونی***
اگه میخوای خوشحالم کنی میتونی بهم "کتاب" هدیه بدی، پاستیل، لواشک، کرانچی، گردنبند، دستبند، توجه، بغل، بغل، بغل:))
″رایحه″
امیدوارم صدات یه جوری شه دیگه نتونی حرف بزنی چ برسه ب اینکه بخونی***
امیدوارم تو قیامت با همون عمرتون محشور بشید به حق علی...
ینی باور کنم تو هیچ وق دلت جوری برام تنگ نشده ک گریت بگیره؟ ینی باورم کنم تاحالا از اعماق وجودت آرزو نکردی کنارت بودم و بغلم میکردی؟ ینی قبول کنم که وقتایی که لحن پیامامون با هم سرد میشد تو حالت هیچ تغییری نکرده؟ ینی باور کنم حال بدم برات مهم نبود؟ ینی بشینم بخاطر این گریه کنم که دیگه واقعا دوسم نداری؟...
https://eitaa.com/joinchat/4283761904Ca1260a9014 میدونم این پیامو نادیده میگیری ، ولی میشه حمایتش کنی؟:)))))))))))))))))))))))
_____
قشنگا حمایت میکنین؟👀🌱
البته با توجه ب آمار ما بیشتر ع سمت شما ب حمایت نیاز داریم😂💔
سلام اینجا یه آنلاین شاپ تازه تأسیسه خوشحال میشم بیاید پیش مون @marham1404
____
سلام بله🌱