eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/joinchat/4283761904Ca1260a9014 میدونم این پیامو‌ نادیده‌ میگیری ، ولی میشه حمایتش کنی؟:))))))))))))))))))))))) _____ قشنگا حمایت میکنین؟👀🌱 البته با توجه ب آمار ما بیشتر ع سمت شما ب حمایت نیاز داریم😂💔
سلام اینجا یه آنلاین شاپ تازه تأسیسه خوشحال میشم بیاید پیش مون @marham1404 ____ سلام بله🌱
غمگینم می‌کنی باعث میشی بغض کنم، گریه کنم، حالم بد باشه، بی حوصله باشم، از خودم بدم بیاد... میدونستی اینا رو؟
″رایحه″
اگه میخوای خوشحالم کنی میتونی بهم "کتاب" هدیه بدی، پاستیل، لواشک، کرانچی، گردنبند، دستبند، توجه، بغل
اگه میخوای خوشحالم کنی میتونی بهم"لواشک"هدیه بدی،ترشک،محبت،علاقه،پاستیل،عشق،چیپس،بوس،بغل،بغل،بغل:))
″رایحه″
اگه میخوای خوشحالم کنی میتونی بهم"لواشک"هدیه بدی،ترشک،محبت،علاقه،پاستیل،عشق،چیپس،بوس،بغل،بغل،بغل:))
اگه میخوای خوشحالم کنی میتونی بهم "کتاب" هدیه بدی ،محبت کنی ، دو رو نباشی، تنهام نزاری ، به قول هات عمل کنی ، و صد البته که آغوشت بهترین هدیه اس>>>
″رایحه″
اگه میخوای خوشحالم کنی میتونی بهم "کتاب" هدیه بدی ،محبت کنی ، دو رو نباشی، تنهام نزاری ، به قول هات
من کتاب رو هدیه نمیدونم یه جور ابراز علاقه و محبت برام حساب میشه اینکه کسی برام کتاب مورد علاقمو بخره برام هدیه محسوب نمیشه...
وای باورم نمیشه تو قسمت مشخصات زده مثبت هفت،آخه این رده سنی مگه واسه کارتون نیست؟؟؟
ولی اگه فیلم و سریالا نبودن صد در صد من تو همین جهان نفرین شده گیر می کردم و هیچ راه فراری نداشتم!
یادش بخیر زمانی که ساعت پخش ماشیناسورها و فوتبال رباتیک و پاندای کونگفوکار و لاک پشت های نینجا و...رو حفظ بودیم...