″رایحه″
اگه میخوای خوشحالم کنی میتونی بهم "کتاب" هدیه بدی ،محبت کنی ، دو رو نباشی، تنهام نزاری ، به قول هات
من اینا رو هدیه میدونم
اصن از اینا با ارزش تر هدیه نیست
″رایحه″
اگه میخوای خوشحالم کنی میتونی بهم "کتاب" هدیه بدی ،محبت کنی ، دو رو نباشی، تنهام نزاری ، به قول هات
من کتاب رو هدیه نمیدونم یه جور ابراز علاقه و محبت برام حساب میشه اینکه کسی برام کتاب مورد علاقمو بخره برام هدیه محسوب نمیشه...
″رایحه″
وای باورم نمیشه تو قسمت مشخصات زده مثبت هفت،آخه این رده سنی مگه واسه کارتون نیست؟؟؟
منظورش اینه ابلیس میتونه ببینه
ولی اگه فیلم و سریالا نبودن صد در صد من تو همین جهان نفرین شده گیر می کردم و هیچ راه فراری نداشتم!
یادش بخیر زمانی که ساعت پخش ماشیناسورها و فوتبال رباتیک و پاندای کونگفوکار و لاک پشت های نینجا و...رو حفظ بودیم...
″رایحه″
من کتاب رو هدیه نمیدونم یه جور ابراز علاقه و محبت برام حساب میشه اینکه کسی برام کتاب مورد علاقمو بخر
خب کتابو بهت هدیه داده دیگه برار