″رایحه″
خفه شو من تو این حالت تنها کسی که دارم تویی بعد،تو بری کی پیش من باشه با هم بخندیم،گریه کنیم،ذوق کنی
منم تنها کسی که برام موندی تویی قول بده تنهام نزاری...
اگه بخوام خودم رو توصیف کنم باید بگم یه دختر که از خونه بیرون اومدن براش سخت ترین کار دنیا،خوابیدن و فیلم دیدن و غذا خوردن کارهای مورد علاقه اش،تغییر مود در لحظه سبک زندگیش،اهمیت ندادن به حرفای بیخود اصل زندگیش،فراموش کردن خاطرات براش نشدنی ترین کار دنیا و مسخره بازی در کنار عزیزهاش تفریح سالم زندگیش هست.
تو فصل نهم کتاب ناقوس ها به صدا در می آیند اومده:《در میان بزرگان گذشته تاریخ،بسیار اندک اند کسانی که با درک موقعیت و زمان،به ما بگویند:《فرزندان خود را به اخلاق خود تربیت نکنید،زیرا که آنان برای زمانی غیر از زمان شما،خلق شدند.》اما علی با چنین توصیه ای به انسان ها در طول تاریخ،درک بزرگ خود را به عنوان یک جامعه شناس به رخ میکشد.》و واقعا هم که امام علی در زمان خودش حرفایی رو زده که دانشمندان و علمای جهان تازه بهش رسیدن!
″رایحه″
منم تنها کسی که برام موندی تویی قول بده تنهام نزاری...
هیچ وقت تنهات نمیزارم رفیقم...
″رایحه″
هیچ وقت تنهات نمیزارم رفیقم...
گفته باشم اگه همو تنها بزاریم حکم تیرمون صادر میشه!(البته منظورم حکم بلاک هست)