″رایحه″
منم تنها کسی که برام موندی تویی قول بده تنهام نزاری...
هیچ وقت تنهات نمیزارم رفیقم...
″رایحه″
هیچ وقت تنهات نمیزارم رفیقم...
گفته باشم اگه همو تنها بزاریم حکم تیرمون صادر میشه!(البته منظورم حکم بلاک هست)
ولی دلم می خواد یکی پیدا بشه که چوب جادو داشته باشه،شعبده باز باشه،جادوگر باشه،هیپنوتیزم بلد باشه،تا بهش بگم که خاطراتش رو از ذهنم پاک کنه!
در دنيايى كه
عشق و محبت و دوستى
تاوان دارد!
در روزگارى كه
حوصله ها به دمى بند است...
جايى كه دوست داشتن
بشود زهر مار و درد بى درمان
هواى خودت را خودت داشته باش!
می خوام برگردم به همون مسیر زندگی ای که شاید از خیلی چیزا تو دنیا غافل باشم اما می دونم آرامش دارم...