میدونی بعضی وقتا زندگی منم میشه مثل نامه ی سعید برای شیرین،پر کاش و حسرت ولی تهش فقط می خوام همه چیز درست بشه و رابطه ام با اطرافیانم بشه مثل قبل:)
ینی چی ک اگه اذیتت میکنه سعی کن بذاریش کنار؟
عزیزم مشخص نیس ایشون از سلامت روانم برام مهم تره؟(=
″رایحه″
و چقدر لذت بخشه..:) _سینزدیولیجوابندادی
ما ک هیچ وقت به زبون نمیاریم ولی دقیقا:)
_سینزدیولیجوابندادی
خدا چرا با من این کارو میکنی؟
۱۶ قسمت تمام تلاش کردم نرم قسمت اخر رو ببینم بعد الان ۴ قسمت از فیلم مونده تا تموم بشه سکانس مرگ شخصیتی رو که کل فیلم رو به خاطر اون میبینم دیدم!
دلم برات تنگ شده،
و دوست دارم دوباره،
مثل قبلا،
مدت بیشتری رو آنلاین باشی تا با هم صحبت کنیم...
خیلی دوست دارم آدم مرموز و ساکتی باشم که یه نفر بیشتر از زندگیش خبر نداره،
ولی متاسفانه از اونایی ام که تو پنج دیقه تمام اسرارمو واس طرف میریزم رو دایره(=