eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
625 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی دوست دارم آدم مرموز و ساکتی باشم که یه نفر بیشتر از زندگیش خبر نداره، ولی متاسفانه از اونایی ام که تو پنج دیقه تمام اسرارمو واس طرف میریزم رو دایره(=
عاره خلاصه؛
پیش او دفن کنیدم ! عاقبت مگر زلزله ای بعد صد قرن در آغوش کشاند ما را :) .
یه شباییم هس فقط دوس داری با یکی صحبت کنی، چون افکارت دارن خفه‌ت میکنن!...
هیچی رو مخ تر از این نیست که تماشا دوباره جومونگ پخش میکنه
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ژاپنی ها انیمه میسازن ولی...
چمه؟ هیچی فقط واقعا دلتنگم، دلتنگی چنگ انداخته به گلوم داره خفم میکنه...
ولی من نشستن پای درد و دل آدما رو دوست دارم، شناختن آدما، همدردی کردن باهاشون و گوش شنوا شدن برای درداشون واقعا کار جالبیه..!
اکنون که پیدایت کرده ام بنشین تماشایت کنم..)
بدترین حس اینکه با دیدن ماگمم یاد مدرسه می افتم و بغض میکنم و دلم می خواد برم مدرسه ولی ازش فراری ام...💔