ولی من نشستن پای درد و دل آدما رو دوست دارم،
شناختن آدما، همدردی کردن باهاشون و گوش شنوا شدن برای درداشون واقعا کار جالبیه..!
بدترین حس اینکه با دیدن ماگمم یاد مدرسه می افتم و بغض میکنم و دلم می خواد برم مدرسه ولی ازش فراری ام...💔