″رایحه″
چشماتونو ریز کنید و به تصویر نگاه کنید.
قبل اینکه تصویر باز شه قشنگ واضح بود بعد ک باز شد اصن یچی دیگه شد😂💔
هدایت شده از [ دَریـــچه ]
ارتباط با آدما مثل پیازسرخ کردنه به توجه نیاز داره و حائز اهمیتِ پیوسته هست. چشم ازش برداری و بعد برگردی دیگه اون چیزی که بوده نیست...
″رایحه″
قبل اینکه تصویر باز شه قشنگ واضح بود بعد ک باز شد اصن یچی دیگه شد😂💔
چرا من نفهمیدم چی شد؟😑
ولی چرا هر فیلمی که میبینم باید تهش با مرگ شخصیت مورد علاقه ام و خوشبخت شدن شخصیتی که از اول فیلم رو مخمه تموم بشه؟؟
الان دلم می خواد چشمام رو ببندم و چند دقیقه کسی باهام کاری نداشته باشه و وقتی چشام رو باز میکنم و به اطرافم نگاه میکنم همه چیز عوض شده باشه و دیگه زندگی کاملا به خواست من بچرخه!
اگه آدم های اطرافم هم مثل هوش مصنوعی و اکسپلور و ویترین سلیقه ی منو می دونستن الان هیچ دوستی نداشتم!