″رایحه″
چشماتونو ریز کنید و به تصویر نگاه کنید.
قبل اینکه تصویر باز شه قشنگ واضح بود بعد ک باز شد اصن یچی دیگه شد😂💔
هدایت شده از [ دَریـــچه ]
ارتباط با آدما مثل پیازسرخ کردنه به توجه نیاز داره و حائز اهمیتِ پیوسته هست. چشم ازش برداری و بعد برگردی دیگه اون چیزی که بوده نیست...
″رایحه″
قبل اینکه تصویر باز شه قشنگ واضح بود بعد ک باز شد اصن یچی دیگه شد😂💔
چرا من نفهمیدم چی شد؟😑
ولی چرا هر فیلمی که میبینم باید تهش با مرگ شخصیت مورد علاقه ام و خوشبخت شدن شخصیتی که از اول فیلم رو مخمه تموم بشه؟؟
الان دلم می خواد چشمام رو ببندم و چند دقیقه کسی باهام کاری نداشته باشه و وقتی چشام رو باز میکنم و به اطرافم نگاه میکنم همه چیز عوض شده باشه و دیگه زندگی کاملا به خواست من بچرخه!
اگه آدم های اطرافم هم مثل هوش مصنوعی و اکسپلور و ویترین سلیقه ی منو می دونستن الان هیچ دوستی نداشتم!
اندوه که از حد بگذرد، جایش را میدهد به یک بیاعتنایی مزمن. دیگر مهم نیست بودن یا نبودن، دوست داشتن یا نداشتن آنچه اهمیت دارد یک کشداری رخوتناک حسی است که دیگر تو را به واکنش نمیکشاند و در آن لحظه در سکوت فقط نگاه میکنی و نگاه میکنی.
- صادق هدایت