″رایحه″
صدای تمام اطرافیانش را می شنید که می گفتند:"تو نمی توانی" "تو پیروز نمیشوی" "تو شکست خواهی خورد!" ام
امیدوارم همه آخر راهتون پیروز بشید و این حس و تجربه کنید!
یه افسانه هست که میگه ؛
وقتی کسی به دلت نشست
حتما در باطنش چیزی بوده که صدات کرده
اون چیز از جنس توعه ؛
و انگار سالهاست میشناسیش :)
″رایحه″
ما ک هیچ وقت به زبون نمیاریم ولی دقیقا:) _سینزدیولیجوابندادی
ولی نمیمونه..:)
_سینزدیولیجوابندادی
ولی با دیدن اون صحنه از فیلم که شخصیت اصلی فیلم سرشو گذاشت روی زانو های مادرش و گریه کرد دلم خواست من برم کنار مامانم و سرم بزارم رو زانو هاش و تا صبح گریه کنم و اونم فقط رو موهام دست بکشه..
اگه یه روزی خبرمو برات آوردن ناراحت نشو...فقط یادت باشه بت گفته بودم حالم خوب نیست...