eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
میخام صد سال سیا زنده نباشه و دوس دخترم نداشته باشه🗿
والله ما دست نداشته باشیم که ابلیس بره دوست دختر سعید بشه
معلومه که باهام حرف نمی‌زنه، اون فقط به پیامام جواب میده...
ولی من دلم برا اینا تنگ شده🥲
″رایحه″
اگه میخوای خوشحالم کنی میتونی بهم "کتاب" هدیه بدی ،محبت کنی ، دو رو نباشی، تنهام نزاری ، به قول هات
اگه می خوای خوشحالم کنی می تونی بهم "آرامش"هدیه بدی،تو ذوقم نزنی،کنارم باشی،خودت باشی،باهام بد رفتار نکنی و کاری کنی کنارت یه بچه بشم>>>
دلم واسه این نسل می سوزه چون هیچ وقت نمی فهمن رویای رفتن به رستوران آقای خرچنگ،نینجا بلد بودن و داشتن سر بند بنفش و آبی و نارنجی و قرمز،داشتن قاشق سحرآمیز،دیدن بابا لنگ دراز و... چه حسی داره....
میگن چرا دوسش داری اما نمیدونن اون تنها کسی بود که ازم خواست براش آهنگ بخونم و هیچ وقت بهم نگفت بسه و به انتخاب هام توهین نکرد و همیشه حواسش بهم بود و فهمید پشت خنده ی مصنوعیم چه غمی هست...!
ولی یه سری دوستا اگه نبودن زندگیمون آسایش بیشتری داشت..!
سلامتی جهنم که دوباره رفیقا رو دور هم جمع میکنه...!
دل گرفته را گاهی فقط بغض‌ میداند چجور ارامش کند..
″رایحه″
دل گرفته را گاهی فقط بغض‌ میداند چجور ارامش کند..
و بغض را گاهی فقط گریه میداند چجور ارامش کند..