″رایحه″
اگه میخوای خوشحالم کنی میتونی بهم "کتاب" هدیه بدی ،محبت کنی ، دو رو نباشی، تنهام نزاری ، به قول هات
اگه می خوای خوشحالم کنی می تونی بهم "آرامش"هدیه بدی،تو ذوقم نزنی،کنارم باشی،خودت باشی،باهام بد رفتار نکنی و کاری کنی کنارت یه بچه بشم>>>
دلم واسه این نسل می سوزه چون هیچ وقت نمی فهمن رویای رفتن به رستوران آقای خرچنگ،نینجا بلد بودن و داشتن سر بند بنفش و آبی و نارنجی و قرمز،داشتن قاشق سحرآمیز،دیدن بابا لنگ دراز و... چه حسی داره....
میگن چرا دوسش داری اما نمیدونن اون تنها کسی بود که ازم خواست براش آهنگ بخونم و هیچ وقت بهم نگفت بسه و به انتخاب هام توهین نکرد و همیشه حواسش بهم بود و فهمید پشت خنده ی مصنوعیم چه غمی هست...!
″رایحه″
دل گرفته را گاهی فقط بغض میداند چجور ارامش کند..
و بغض را گاهی فقط گریه میداند چجور ارامش کند..
″رایحه″
و بغض را گاهی فقط گریه میداند چجور ارامش کند..
ولی ادم تنها را فقط درد هایش میدانند چجور ارامش کنند..