خیلی خوشحالم که روز هایی که من نیستم بقیه ادمین ها فعالن چون اونا هم فعال نبودنی حس میکنم به مسئولیتی که نسبت به شما داریم اصلا عمل نکردیم...
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کنکوری هامون،امیدوارم این حس رو به زودی تجربه کنید!
میگن تا جایی دعوت نشدی نریا:)
صاحبخونه امسالم قابل ندونست ..
عجب کربلا هم برای از ما بهترون شده ..:)
″رایحه″
و واقعا خیلی تلخه که حتی همون آدم هم ولت میکنه... _سینزدیولیجوابندادی
(((:
_سینزدیولیجوابندادی