″رایحه″
وقتی یه رفیق پایه داشته باشی دیگه از زندگی چیزی نمیخوای..
ولی اگه همون رفیقت یه مامان ناپایه داشته باشه براش یه مامان پایه میخوای...😂
ولی واقعا بعضیا رو درک نمیکنم:
به طرف تا یه چیزی میگی سریع یچی دیگه برداشت میکنه بعد همش تو گروها و کانالایی که با هم عضوین غیر مستقیم تیکه میندازه