eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی یه رفیق پایه داشته باشی دیگه از زندگی چیزی نمیخوای..
و ما به دنبال دلخوشی های کوچک در میان غم های بزرگ، تلخ خندیدیم...
″رایحه″
وقتی یه رفیق پایه داشته باشی دیگه از زندگی چیزی نمیخوای..
ولی اگه همون رفیقت یه مامان ناپایه داشته باشه براش یه مامان پایه میخوای...😂
کاش می‌شد از فکرت در بیام..!
کجا میشه از کنارت رد شد..؟
دلتنگی آدمو خفه میکنه!:)
با هیچ کسم میل سخن نیست ولیکن تو خارج از این قاعده‌ و فلسفه هایی
وای یه جور عجیبی غصم گرفته شما هم شده اینطوری بشین دیگه؟ که یهو دلتون بگیره..
ولی واقعا بعضیا رو درک نمیکنم: به طرف تا یه چیزی میگی سریع یچی دیگه برداشت میکنه بعد همش تو گروها و کانالایی که با هم عضوین غیر مستقیم تیکه میندازه
من یه سازم که به رقص تو صدای من صداشه..:)
من نمیگم "حسودم" میگم "آها"؛
کاش دو عمر داشتیم؛ یکی را تجربه می کردیم و دیگری را زندگی !