eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
وای یه جور عجیبی غصم گرفته شما هم شده اینطوری بشین دیگه؟ که یهو دلتون بگیره..
ولی واقعا بعضیا رو درک نمیکنم: به طرف تا یه چیزی میگی سریع یچی دیگه برداشت میکنه بعد همش تو گروها و کانالایی که با هم عضوین غیر مستقیم تیکه میندازه
من یه سازم که به رقص تو صدای من صداشه..:)
من نمیگم "حسودم" میگم "آها"؛
کاش دو عمر داشتیم؛ یکی را تجربه می کردیم و دیگری را زندگی !
″رایحه″
من نمیگم "حسودم" میگم "آها"؛
من نمیگم"ناراحتم" میگم"اوهوم"؛
تایم فداتون
به کوثر بگید جواب منو بده _______ جواب چیتو
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24248 مسئولیت نسبت به ما؟ لابد منظورت همون توهین کردن و کاش دست نداشتیم و این حرفاست؟👀😂 _______ نخیر تموم اون پستا و جمله ها و دلوان ها و کلیپا رو میگه شما اون وسط اون یدونه رو میبینی
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24288 منم نمیگم "برام مهم نیست" میگم "به کی...م __________ اینم یه مدل...😂💔
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24286 من نمیگم "مطمئن نیستم" میگم "فععععککک نکنمممم" ؛ 😑😂 _________ منم نمیگم شما قول پیتزا ب ما داده بودی ولی زدی زیرش میگم عجب
هشتگ یادم رفت🗿 _______ زحمت نمیکشیدی هم میشناختیم