eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
+++++
منم بهت قول میدم تا بهشون زنگ نزنی بهت نمیزنگن
ولی زیباییش..(=✨
مرا ندیده بگیرید و بگذرید از من  که جز ملال، نصیبی نمی‌برید از من 
_خوبی؟ +ممنون تو خوبی؟ (نه خوب نیستم. نه اصلا خوب نیستم. قلبم داره پاره میشه حالم بده دلتنگی داره خفه م میکنه. مشکلاتم چنگ انداختن به گلوم شدن بغضی که جلو بقیه نمیتونم بشکونمش. میخوام بشینم ساعت ها زار بزنم، ولی باید بشینم پای دفترم بنویسم و بنویسم و اون وسطا به شوخی های بابام بخندم. دلم میخواست اون آدم بود تا ساعت ها باهاش حرف بزنم. تا بهش بگم چقد دوسش دارم. ولی... غصه داره جونمو میگیره . هیچی سر جاش درست نیست. و من به خدا اعتماد دارم که یه روز درستش می‌کنه.. ولی تا اون موقع من شاید دیگه نتونم نفس بکشم... زندگی برام سخت شده. انگیزه هام داره یک به یک نابود میشه و من هیچ کسو ندارم. خوبم عزیزم خوبم...)
هرچه به جز خيالِ او، قصدِ حريمِ دل كند در نگشايمش به رو، از درِ دل برانمش..!
یه افسانه هست میگه کسایی که کف دستشون خال دارن تو زندگی قبلیشون یه فرشته بودن، فرشته ها دستشون بالا😂🚶‍♀
ببین من الان گرممه، کاری داری برو پاییز بیا
Give it to God...!
خیلی جالبه والا ناراحتت می‌کنن بعد می‌گن چرا ساکتی،..