_خوبی؟
+ممنون تو خوبی؟
(نه خوب نیستم. نه اصلا خوب نیستم. قلبم داره پاره میشه حالم بده دلتنگی داره خفه م میکنه. مشکلاتم چنگ انداختن به گلوم شدن بغضی که جلو بقیه نمیتونم بشکونمش. میخوام بشینم ساعت ها زار بزنم، ولی باید بشینم پای دفترم بنویسم و بنویسم و اون وسطا به شوخی های بابام بخندم. دلم میخواست اون آدم بود تا ساعت ها باهاش حرف بزنم. تا بهش بگم چقد دوسش دارم. ولی...
غصه داره جونمو میگیره . هیچی سر جاش درست نیست. و من به خدا اعتماد دارم که یه روز درستش میکنه.. ولی تا اون موقع من شاید دیگه نتونم نفس بکشم... زندگی برام سخت شده. انگیزه هام داره یک به یک نابود میشه و من هیچ کسو ندارم. خوبم عزیزم خوبم...)
یه افسانه هست میگه کسایی که کف دستشون خال دارن تو زندگی قبلیشون یه فرشته بودن،
فرشته ها دستشون بالا😂🚶♀
″رایحه″
یه افسانه هست میگه کسایی که کف دستشون خال دارن تو زندگی قبلیشون یه فرشته بودن، فرشته ها دستشون بالا😂
من کنار انگشتم یه خال خیلی کوچیک دارم من چیم؟😂