شاید سریال سووشون سریال خوبی نباشه اما یه چیز رو خوب به تصویر کشیده و اونم تحقیر شدن ایرانی ها توسط انگلیسی ها و روس ها تو زمان پهلوی و قاجار هست!
مزخرف ترین روزا رو وقتی میگذرونی که قشنگ میبینی و حس میکنی که دیگه اندازهی قبل براش اهمیت نداری:)💘
″رایحه″
فقط عینکش>>>>>
وقتی با پلکای افتاده و اون لبخند ملیح ک یه غرور خاصی داره راه میره>>>>>>
اصن شیطنت چشماش>>>>>>
معرفتش>>>>>
هوشش>>>>>>>
عوضی بودنش>>>>>
خونسردیش>>>>>>>
واییی
من یه دختری دارم که چشماش یه کهکشانه،موهاش موج دریا،لبخندش مثل قشنگی ماه،مهربونیش بی اندازه،یه فرشته ی به تمام معنا،خوشگلیاش اندازه ی دنیا و اختلاف قدیمون مثل لورل و هاردی،اما من اونو به اندازه ی همه ی آدما دوست دارم.خواستم بگم تولدت مبارک عزائیلممممممممممم🥳❤️✨💫🎉
″رایحه″
من یه دختری دارم که چشماش یه کهکشانه،موهاش موج دریا،لبخندش مثل قشنگی ماه،مهربونیش بی اندازه،یه فرشته
امشب یکی از مهم ترین شب های زندگیمه چون تولد عزرائیل خودمهههههههه😍😍