من یه دختری دارم که چشماش یه کهکشانه،موهاش موج دریا،لبخندش مثل قشنگی ماه،مهربونیش بی اندازه،یه فرشته ی به تمام معنا،خوشگلیاش اندازه ی دنیا و اختلاف قدیمون مثل لورل و هاردی،اما من اونو به اندازه ی همه ی آدما دوست دارم.خواستم بگم تولدت مبارک عزائیلممممممممممم🥳❤️✨💫🎉
″رایحه″
من یه دختری دارم که چشماش یه کهکشانه،موهاش موج دریا،لبخندش مثل قشنگی ماه،مهربونیش بی اندازه،یه فرشته
امشب یکی از مهم ترین شب های زندگیمه چون تولد عزرائیل خودمهههههههه😍😍
ولی من بعد هفت ماه،برای این که اول صبی آهنگ شاد گذاشتم تا قبل آزمون ریلکس کنم و آبجیم نتونست دوره کنه و آزمونش خراب شد عذاب وجدان دارم...
اما باید بگم سال دیگه هم این کارو میکنم چون حال میدهههههه🤓
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24563
دمت گرم دیگه مشتی پس من بوقم؟😐☹️💔 #قابض_الأرواح
___________
حاجی جوابگو باش
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24564
عاااا خب ببین من خواستم پیتزا بدما ولی خودت آدرستو پاک کردی😁😂 #قابض_الأرواح
________
اصنم ک دنبال بهونه نیسی
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24565
باید فکرامو کنم😌😁 #قابض_الأرواح
___________
کی بیاد خواستگاری 🗿💘
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24568
بازم خداروشکر که الحمدلله وگرنه والا بخدا👀🗿😂 #قابض_الأرواح
___________
ایولاه😂💔
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24569
عه نمیخوایی با حاجی فامیل بشی؟😂😂 #قابض_الأرواح
_________
عررر وای اونو میگی😂😂💔