شدیدا دوس دارم تبریکای بچه ها تو روبیکا رو بذارم اینجا💘😂
ولی حوصله میخواد خیلی حوصله میخواد
آقای امام حسین....صدامو میشنوی؟؟دلمو میبینی؟؟خورد شدم...خاکستر شدمااا...اصن برات مهمه؟مگه نمیگن دل به دل راه داره؟من دلم تنگته هاااا...نمیخوای منو ببری پیش خودت؟
کجای دنیا یکی بخواد بره مهمونی التماس صاحب خونه میکنه؟من دارم التماست میکنم آقا یه حرم میخوام ازت بذار رزق امسالم از روضه هات کربلا باشه💔آقا میدونی که؟نبینمت میمیرماااا🙃💔
به رقیه میگم از جا موندنم...
آخه جاموندنو درکش کرده،
کاش منو تو کربلا خاک کنن🙃
حیفه آدم از حرم برگرده:))💔
کارم شده بغض و گریه،شبا خواب حرمتو میبینم،دلم میخواد تو اون خوابا بمونم کلا،خو دعوتم کن بیام پیشت دیگه عزیز عراقی من...
یه شرطایی برا کربلا رفتنم گذاشتن که عزراییلم برگاش ریخت که من قبول کردم ولی خو...تا خودش نخواد نمیشه دیگه..
هدایت شده از 🇵🇸...به وقت جنون...🇮🇷
Telegram:@Sedayebidariدانشمند-امام زمان.mp3
زمان:
حجم:
3.8M
امام زمان غریبتر و مظلومتر از امام حسین 💔🥀