″رایحه″
اگه میدونستی چقدر اشک ریخته و التماس کرده که کربلاش جور بشه دلیل شوق و ذوقشو میفهمیدی🥺😂
و اون شوق و ذوقی که داره نابود میشه😅💔
″رایحه″
میشه نفری۳تا الهی به رقیه بگید برام؟💔🙏🏻واقعا نیازمند دعاتونم...دعا کنید که امیدم ناامید نشه😅
بچه ها واسه میکائیل دعا کنین خب؟:)
میدونی چیه؟
من از پایانمون مطمئن نیستم. نمیدونم تهش قراره چجوری تموم شه. ولی میدونم دارم از داستانمون لذت میبرم. میدونم که مسیر قشنگه. مهم نیست مقصد چیه. فعلا دارم از مسیر لذت میبرم. دوست دارم؛