eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
امیدمی تو نذار،که ناامید شم... دنیا تهش مردنه،بذار شهید شم:))
بازم کادو گرفتم😭✨ ممنون ازتون خوشگلا🥲
میدونین چیه ؟ اینکه غم، راه نفس کشیدن رو بسته نمیتونی هیچی بگی خیلی سخته.
از ادم بودن خستم کاش اون پارچه سبز گره خورده به ضریحت بودم اباعبدالله :))
...
میدونی چیه؟ من از پایانمون مطمئن نیستم. نمیدونم تهش قراره چجوری تموم شه. ولی می‌دونم دارم از داستانمون لذت می‌برم. می‌دونم که مسیر قشنگه. مهم نیست مقصد چیه. فعلا دارم از مسیر لذت می‌برم. دوست دارم؛
من کجا؟روضه کجا؟...معرفت آقا بود من حواسم به خودم بود،صدا کرد حسین:)))
از ما که گذشت،اما غمم همینه"الهی هیچکس داغ حرمت نبینه"💔
هدایت شده از - خادمِ‌خاك‌ـی ؛
شازده کوچولو پرسید: تو با این همه خوبی چرا دیده نمیشی؟ روباه گفت: چون آدما یا نمیبیننت یا اون طوری که دوست دارن میبیننت!❤️‍🩹