میدونی چیه؟
من از پایانمون مطمئن نیستم. نمیدونم تهش قراره چجوری تموم شه. ولی میدونم دارم از داستانمون لذت میبرم. میدونم که مسیر قشنگه. مهم نیست مقصد چیه. فعلا دارم از مسیر لذت میبرم. دوست دارم؛
هدایت شده از - خادمِخاكـی ؛
شازده کوچولو پرسید:
تو با این همه خوبی چرا دیده نمیشی؟
روباه گفت: چون آدما یا نمیبیننت یا اون طوری که دوست دارن میبیننت!❤️🩹