eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
624 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
...
میدونی چیه؟ من از پایانمون مطمئن نیستم. نمیدونم تهش قراره چجوری تموم شه. ولی می‌دونم دارم از داستانمون لذت می‌برم. می‌دونم که مسیر قشنگه. مهم نیست مقصد چیه. فعلا دارم از مسیر لذت می‌برم. دوست دارم؛
من کجا؟روضه کجا؟...معرفت آقا بود من حواسم به خودم بود،صدا کرد حسین:)))
از ما که گذشت،اما غمم همینه"الهی هیچکس داغ حرمت نبینه"💔
هدایت شده از - خادمِ‌خاك‌ـی ؛
شازده کوچولو پرسید: تو با این همه خوبی چرا دیده نمیشی؟ روباه گفت: چون آدما یا نمیبیننت یا اون طوری که دوست دارن میبیننت!❤️‍🩹
باید بگم که انجامش بدی واسم؟ میخوام صد سال سیاه انجام ندی/
اتفاق افتاده بودی توی قلبم قبل از دیدنت حتی...
ولی پروفایلاش>>>
ته مرامه حسین!:)))