″رایحه″
آره بچه ها میکائیل رفته کربلا🥰
والله خو اینا همشون خوشگلن الان نیاز دارم اون مرده که تو تلوزیون میگفت دوغشو بدم هلوشو بدم لیموشو بدم چیچیشو بدم بیاد بگه کدومو بدم منم بگم همشو بده😂😂
″رایحه″
والله خو اینا همشون خوشگلن الان نیاز دارم اون مرده که تو تلوزیون میگفت دوغشو بدم هلوشو بدم لیموشو بد
البته گفتم بخندیدااا والله قیافه که اصن مهم نی اینا شعور ندارن از دیشب بیدارن😂
میگه صبح جمعه چقد زود بیدار شدم و ساعت هفت و نیم بیدار شده،
واکنش منی ک از پنج بیدارم: 🎀🎀🎀
″رایحه″
و از شیش تا حالا مشغول کار و جمع و جور کردن خونهم💘
چرا منو تو عینهمیم:)))
البته من ۸ بیدارشدم
همه جونم درد میکنههه...گردنم رگ به رگ شده...پاهام درد میکنه...کمرم گرفته و....هعی زندگی😂
″رایحه″
نیکُلاس روباه خفن و عوضیی😭✨ #زوتوپیا
من چجوری به طرف بفهمونم تو فصل دو اینا قرار نی بچه دار بشن ک گیر داده بچشون چی میشه🎀