درد دل کردن با بعضی ها مثل پر کردن خشاب اسلحهایه که قراره بعد ها به خودت شلیککنه.
حواست باشه با کی درد دل میکنی...
اون روزی که تصمیم گرفتم اول پیام ندم،اول سلام نکنم،تا دیدمشون نرم جلو،دیگه تو هر لحظه نخندونم شون و... شد پایان رابطه ام با خیلیا...!