″رایحه″
عایا من نبودم دلتون تنگ نشد؟ میدونم نشد عب نداره😂💔
من دلم تنگ شده ولی یه بیشعوری که اصن اشاره مستقیمی به شما ندارم پیامش میدم جواب نمیده...
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدونستید تو حرم امام حسین(ع) بهتون تربت اصلی میدن...
.
من دیگه حوصله فهموندن خودم به تورو ندارم،خودت برو ببین بقیه برات من میشن یا نه؛ولی وقتی رفتی دیگه برنگرد...!
چرا مردم نمی خوان درک کنن هر کی که زیاد حرف نمیزنه افسرده نیست،هر کی تو اتاق میشینه و در و می بنده و به کاراش میرسه افسرده نیست،هر کی زیاد می خنده سرخوش نیست؟هر موقع سکوت میکنی ناراحت نیستی؟