4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدونستید تو حرم امام حسین(ع) بهتون تربت اصلی میدن...
.
من دیگه حوصله فهموندن خودم به تورو ندارم،خودت برو ببین بقیه برات من میشن یا نه؛ولی وقتی رفتی دیگه برنگرد...!
چرا مردم نمی خوان درک کنن هر کی که زیاد حرف نمیزنه افسرده نیست،هر کی تو اتاق میشینه و در و می بنده و به کاراش میرسه افسرده نیست،هر کی زیاد می خنده سرخوش نیست؟هر موقع سکوت میکنی ناراحت نیستی؟
همه مون یه رفیقی داریم که اگه کسی صفحه ی چتمون باهاش رو بخونه تمام راز های خانوادگی و شخصی که کسی نباید خبردار میشده رو می فهمه^-_-^