″رایحه″
مرسی عشقم،ان شاءالله سری بعد با هم
ان شاءالله چهارنفری باهم بریم بین الحرمین و اونجا هم کنار هم باشیم
″رایحه″
ان شاءالله چهارنفری باهم بریم بین الحرمین و اونجا هم کنار هم باشیم
یه دفعه دیدی شد مثل حرم😂
″رایحه″
ان شاءالله چهارنفری باهم بریم بین الحرمین و اونجا هم کنار هم باشیم
این خادمای اونجا اعصاب معصاب ندارن میزنن شتکمون میکنن😂با چندتاشون دعوام شد یکیشون میخواست منو بزنه😂
″رایحه″
این خادمای اونجا اعصاب معصاب ندارن میزنن شتکمون میکنن😂با چندتاشون دعوام شد یکیشون میخواست منو بزنه😂
خب پس به هیچ وجه نباید اونجا با هم ظاهر بشیم وگرنه عمودی میریم افقی برمیگردیم😂
ولی دسته ی ستوده و جمعیت بی سابقه ای که اومده بود و مایی که فقط خود امام حسین نجاتمون داد:)))
درستهکهمیگن...
آمیزادیهسریکارارومیکنهتاشرمنده"دلش" نشه...
ولیبعدش شرمنده عقلش میشه