″رایحه″
این خادمای اونجا اعصاب معصاب ندارن میزنن شتکمون میکنن😂با چندتاشون دعوام شد یکیشون میخواست منو بزنه😂
خب پس به هیچ وجه نباید اونجا با هم ظاهر بشیم وگرنه عمودی میریم افقی برمیگردیم😂
ولی دسته ی ستوده و جمعیت بی سابقه ای که اومده بود و مایی که فقط خود امام حسین نجاتمون داد:)))
درستهکهمیگن...
آمیزادیهسریکارارومیکنهتاشرمنده"دلش" نشه...
ولیبعدش شرمنده عقلش میشه
″رایحه″
من از اون «در حال نوشتن» بودنت میفهمم لحن پیامت قراره چجوری باشه،
وقتی حس ششمت قویه😎😂