″رایحه″
فک کنم تقویمو گذاشتن جلوشون گفتن خب بشینیم هر روزیو به عنوان یه چی ثبت کنیم، روز پزشک مبارک😂🎀
امیدوارم چند سال دیگه تو این روز زنگ بزنیم انسان(یگانه) بهش تبریک بگیم
″رایحه″
نیکُلاس روباه خفن و عوضیی😭✨ #زوتوپیا
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیک میگفت: فکر میکردم یه نفر واقعا باورم کرده:)))
_ولی قشنگی این انیمیشن>>>>
#زوتوپیا
″رایحه″
نیک میگفت: فکر میکردم یه نفر واقعا باورم کرده:))) _ولی قشنگی این انیمیشن>>>> #زوتوپیا
منی که به هوای دوبله دانلود کردم و دیدم زبان اصلیه
″رایحه″
منی که به هوای دوبله دانلود کردم و دیدم زبان اصلیه
من سر المنتال اینطوری شدم💘💘💘
″رایحه″
تو مگه نمیخاسی بزنی تو فاز پلیس و از این چیزا🗿
اوم ولی خب نمیخوام از یگان جدا شم میخوام تجربی بخونم😭تازه تورم میخوام بکشم تو همین فاز باهم بریم مسخره بازی دربیاریم بخندیم😂
″رایحه″
اوم ولی خب نمیخوام از یگان جدا شم میخوام تجربی بخونم😭تازه تورم میخوام بکشم تو همین فاز باهم بریم مسخ
من بین اومدن به تجربی همراه شما و ترک تحصیل و زیر پل کارتون خواب شدن، دومی رو انتخاب میکنم
واقعا فکر این موضوع که یه ماه دیگه باید وسایل مدرسه رو آماده کنیم داره آزارم میده///
یکی از بزرگترین کار هایی که میتونید در حق هم بکنید اینه که وقتی یکی از مشکلش پیش شما حرف میزنه سعی نکنید بهش بگید "من بدبخت ترم من مشکلم بزرگتره"