″رایحه″
تو مگه نمیخاسی بزنی تو فاز پلیس و از این چیزا🗿
اوم ولی خب نمیخوام از یگان جدا شم میخوام تجربی بخونم😭تازه تورم میخوام بکشم تو همین فاز باهم بریم مسخره بازی دربیاریم بخندیم😂
″رایحه″
اوم ولی خب نمیخوام از یگان جدا شم میخوام تجربی بخونم😭تازه تورم میخوام بکشم تو همین فاز باهم بریم مسخ
من بین اومدن به تجربی همراه شما و ترک تحصیل و زیر پل کارتون خواب شدن، دومی رو انتخاب میکنم
واقعا فکر این موضوع که یه ماه دیگه باید وسایل مدرسه رو آماده کنیم داره آزارم میده///
یکی از بزرگترین کار هایی که میتونید در حق هم بکنید اینه که وقتی یکی از مشکلش پیش شما حرف میزنه سعی نکنید بهش بگید "من بدبخت ترم من مشکلم بزرگتره"
لذت بخش ترین و در عین حال درد ناک ترین حس رو وقتی میشه تجربه کرد که قسمت آخر سریال مورد علاقه ات رو ببینی....
به قول یه بنده خدا
من فقط میخواستم یه ذره، یه کوچولو دوست داشته باشم
ولی یهو ع دستم در رف الان عاشقتم")
تو ناشناس بگید یکم با سلیقه های هم آشنا شیم👀
https://harfeto.timefriend.net/17190482951444
″رایحه″
تو ناشناس بگید یکم با سلیقه های هم آشنا شیم👀 https://harfeto.timefriend.net/17190482951444
خودم؛ آرمین. حامیم. علی یاسینی...