یکی از بزرگترین کار هایی که میتونید در حق هم بکنید اینه که وقتی یکی از مشکلش پیش شما حرف میزنه سعی نکنید بهش بگید "من بدبخت ترم من مشکلم بزرگتره"
لذت بخش ترین و در عین حال درد ناک ترین حس رو وقتی میشه تجربه کرد که قسمت آخر سریال مورد علاقه ات رو ببینی....
به قول یه بنده خدا
من فقط میخواستم یه ذره، یه کوچولو دوست داشته باشم
ولی یهو ع دستم در رف الان عاشقتم")
تو ناشناس بگید یکم با سلیقه های هم آشنا شیم👀
https://harfeto.timefriend.net/17190482951444
″رایحه″
تو ناشناس بگید یکم با سلیقه های هم آشنا شیم👀 https://harfeto.timefriend.net/17190482951444
خودم؛ آرمین. حامیم. علی یاسینی...
هدایت شده از .میـم مثل من.
ما غیبت نمیکنیم؛ فقط اتفاقهایی که افتاده رو مورد شرح قرار میدیم.
خب من دکتر های زیادی دارم علی یاسینی ، چاووشی ، علیرضا قربانی بقیشونم هستن خب
------------
به به عالی🥲👀
ای وای بچه مهندس میبینی هعیی کم غصه داریم باید برا جوادم دل بسوزونیم
---------
عوضش بیا ناشناس حرف بزن حوصله منم سر نره