″رایحه″
خب من دکتر های زیادی دارم علی یاسینی ، چاووشی ، علیرضا قربانی بقیشونم هستن خب ------------ به به عال
میگفت میگه حالم خوبه بعد محسن چاووشی گوش میده،ولی اگه یه لحظه بتونی حس آهنگ های محسن چاوشی رو درک کنی میفهمی حتی تو شادترین روزهای زندگیت هم...
انسان موجود عجیبیه،از اول تابستون تا الان انقدر تو خونه موندم وقتی از خونه میرم بیرون تا یه هفته گلو درد و سر درد و انواع بیماری هارو میگیرم...😁
انقدر جلو همه سرحال بودم که وقتی سکوت میکنم همه می پرسن چی شده؟باید بگم هیچی نشده فقط دیگه از خودم خستم،دلم می خواد از دست همه فرار کنم برم یه جای دور و چند وقتی رو تنها باشم....
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/25158
وای مهیار یه چیز دیگس من با آهنگاش و صداش زندگی کردممممم خداکنه خدا صدامو بشنوه و برم مهیار و از نزدیکم ببینم آرزومه دیدنش 🙂خداکنه نمیرم و قبل از مرگم مهیار و شایع رو یه بار از نزدیک ببینمش
--------------
عیجان میفهمم چی میگی
امیدوار ب آرزوت برسی👀🥲
نوان
.
.
گروه نوان تا ابددددددد
----------------
بله بله کم کم داشتم نگران میشدم بچه هامون فقط دو سه تا خواننده رو گوش میدن😂💔
مهیار جوننمممممم
.
.
مهیارررررررررر
-----------------
ولی هر چقد صداش کنی اون گذرش این ورا نمیافته🎀😂