بیکاری با من یه کاری کرد که برای بار هزارم لایو اکشن دیو و دلبر و دیدم ولی بازم می تونم ببینمش انقدر که قشنگه>>>>
برای من فرقی نمیکنه چه فیلمی باشه ولی همیشه شخصیت مورد علاقه ام میشه کسی که یا شیطانه یا روح شیطانی داره،از سایلس و ایموگی و لوسیفر و سمی بگیر تا جدیدا هم که اوگی...