برای من فرقی نمیکنه چه فیلمی باشه ولی همیشه شخصیت مورد علاقه ام میشه کسی که یا شیطانه یا روح شیطانی داره،از سایلس و ایموگی و لوسیفر و سمی بگیر تا جدیدا هم که اوگی...
من حتی روسری ای که دوستام بیرون رفتنی می پوشن رو یادم می مونه بعد انتظار داری رفتار و حرفات از یادم بره؟؟