″رایحه″
ای چ کاریه اخه میکنید
خوبه این وسط بین گوگوریو و مصر یا کوفه ازدواج شکل نگرفته
ولی دخترا یه نصیحتی بکنم؟تو رو خدا به هیییچ پسری اعتماد نکنید...پسری که شما رو بخواد مستقیما میاد در خونه خاستگاری😅💔
″رایحه″
دوستان به نظرتون من کوتاه موندم یا ایشون خیلی رشد کردن؟لطفا یکی پاسخگو باشه🙏🏻
من پاسخگو عم،
تو درازی،
اون دراز تر🤌
″رایحه″
من پاسخگو عم، تو درازی، اون دراز تر🤌
من دراز نیستم تو کوتوله ای برادر
دوستان ۱۵۵هم شد قد آخه؟
″رایحه″
من دراز نیستم تو کوتوله ای برادر دوستان ۱۵۵هم شد قد آخه؟
آخه برای دختر ۱۷۰ طبیعیه؟؟؟؟
″رایحه″
آخه برای دختر ۱۷۰ طبیعیه؟؟؟؟
نه من۱۶۴عم بم میگن کوتوله موندی ولی ایشون دیگه خیلی کوتوله مونده خدایی😂
انقد دویدیم غافل از اینکه زندگی یه تردمیل بیشتر نیست هرچی بدویی بی فایدست،تقلا کردنت و دویدنت فقط باعث این میشه که سقوط نکنی ولی خب با دویدن هیچ وقت جلو نمیری...