″رایحه″
وای این رفاقت ها!!
ما چهار نفر(ابلیس،انسان،جبرئیل و عزرائیل)وقتی بیرون میریم این شکلی ایم
یه جایی خوندم:
مغز می خواد فشار دلتنگی رو کم کنه،پس خواب کسایی که دوست شون داریم رو میبینیم...