″رایحه″
وای این رفاقت ها!!
ما چهار نفر(ابلیس،انسان،جبرئیل و عزرائیل)وقتی بیرون میریم این شکلی ایم
یه جایی خوندم:
مغز می خواد فشار دلتنگی رو کم کنه،پس خواب کسایی که دوست شون داریم رو میبینیم...
219.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینا برای کسایی که این سریال رو ندیدن عادیه،اما برای من...یعنی هزاران خاطره ی خوب که موقع دیدن این سریال از نوجوونی یادم می مونه....
خواهش میکنم یکی بگه فقط من نیستم که از شخصیت مجید یاسر تو فیلم اجل معلق خوشم اومده،لطفا🙏🏻
″رایحه″
تو ذوق کن ک من از ذوقت ذوق کنم بچه خب؟)))
تو از تایم 00:00 ذوق میکنی و من از ذوق تو..:)))