یه جایی خوندم:
مغز می خواد فشار دلتنگی رو کم کنه،پس خواب کسایی که دوست شون داریم رو میبینیم...
219.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینا برای کسایی که این سریال رو ندیدن عادیه،اما برای من...یعنی هزاران خاطره ی خوب که موقع دیدن این سریال از نوجوونی یادم می مونه....
خواهش میکنم یکی بگه فقط من نیستم که از شخصیت مجید یاسر تو فیلم اجل معلق خوشم اومده،لطفا🙏🏻
″رایحه″
تو ذوق کن ک من از ذوقت ذوق کنم بچه خب؟)))
تو از تایم 00:00 ذوق میکنی و من از ذوق تو..:)))
یادتونه چقدر سر فیلم رحمان ۱۴۰۰ خندیدیم،ولی الان که بهش فکر میکنم گریه ام میگره که چقدر زمان زود گذشت،یه زمان میگفتیم تاریخ رند یعنی ۹۹/۹/۹ اما تاریخ رند ۱۴۰۴/۴/۴ هم گذشت،به نظرتون واقعا این دنیا که انقدر زود میگذره ارزش اینو داره که قلب هامون رو به روی دنیا ببندیم؟؟؟